Skip to content

TARBITUD ÜLE MAAILMA ROHKEM KUI 130 MILJONI KORRA PÄEVAS

Fanta on vanuselt teine The Coca-Cola Company bränd ja meie suuruselt teine bränd väljaspool USA'd.

1955

Apelsinimaitselise Fanta sünd

Globaalne bränd Fanta sündis Napolis, Itaalias aastal 1955, kui Coca-Cola Export Corporation seda esimest korda tootis ning müüs kasutades kohalikke tsitrusevilju koostisosade hulgas.

DISAINERI PUDEL

Kuulus disainer Raymond Loewy esitas 25-30 disaini - nii Fanta pudelile kui ka logole. Välja valiti ringi-triibuline pudel, mis hoidis pudelikaelal Loewy logodisaini.

1960

FANTA SAABUB USA'SSE

Pärast Fanta turule toomist Ladina-Ameerikas ja Lõuna-Aafrikas, jõuab see ka Ameerika Ühendriikidesse.

1969

NII HEA, ET LAUSA LUST ON OLLA JANUNE

1969. aastaks oli apelsinimaitseline Fanta enim müüdud maitse maailmas.

1970's

SAADES MITMEMAITSELISEKS

1969. aastaks oli apelsinimaitseline Fanta enimmüüdud maitse maailmas ning hakkas end positsioneerima läbi kunsti kui värve täis ergas bränd.

FANTA REISIB VENEMAALE

Aastal 1979 hakati Fantat müüma Nõukogude Liidus jätkates laienemist üle maailma.

1990's

FANTAST SAAB EELISTATUD MITMEMAITSELINE TEISMELISTE BRÄND

Kommunikeerides lusti ja mängulisi hetki sõprade seltsis...kuhu Fanta sobib kõige paremini.

2000's

FANTA KUTSUB SIND MÄNGIMA

2000 ja 2008 aasta vahel astub Fanta teismeliste mängu ja mängulise kujutlusvõime territooriumile, kutsudes teismelisi üles olema loovad ja spontaansed ning vähem tõsised. Fantana nime kandev kampaaniaga alustati esmakordselt USA's.

ANIMATSIOONI STIIL

2008 ja 2014 aasta vahel kasutati uut kommunikatsiooniviisi, kus kasutati animeeritud tegelasi, kes aastate jooksul arenesid.

TÄNA

FANTA ON ÜLE MAAILMA SUURIM MITMEMAITSELINE BRÄND

Olles saadaval enam kui 190 riigis, on Fantast saanud maailma suurim mitmemaitseline bränd. 2017 aastal esitleb Fanta uut välimust...puuviljane, ergas ja tundeküllane nii sulle kui ka teismelistele üle maailma.